Reference

Informační portál pro Liberecký kraj

Pro Liberecký kraj jsme vytvořili internetový portál o zdravotních a sociálních službách. Každý se někdy dostane do situace, kdy se v důsledku nemoci, úrazu nebo stáří musí postarat o sebe nebo své blízké. Vytvořili jsme jednoduchý rozcestník, který navádí na ty služby nebo instituce, které mu v dané situaci pomohou. 


Chatbot

Pro internetový e-shop jsme vytvořili chatbot, který je asistentem pro nakupující a pomáhá jim vybrat správný výrobek odpovídající jejich potřebám.


Využití technologií NLP

Spolupracujeme se společnostmi vyvíjející technologie NLP (Natural Language Processing) a pomáháme jim s identifikací užitků pro konkrétní zákazníky, s vývojem řešení pro oblast komunikace s klienty a zpracování nestrukturovaných textů ve zdravotnické dokumentaci. Podílíme se na marketingových aktivitách a prodeji řešení koncovým zákazníkům.


Internetový portál Poradimesi.cz

Ve spolupráci s neziskovou organizací Poradímesi, z.s. provozujeme internetový rozcestník zaměřený na informace potřebné v běžných životních situacích, kdy potřebujeme zdravotní a sociální péči. 


Průvodce zdravotně sociálními službami

Na základě zkušeností z řady projektů ve zdravotních a sociálních službách jsme vydali v 9 krajích celkovým nákladem 65.000 ks praktického průvodce "Určitě si poradíte", který obsahuje praktické rady pro životní situace, kdy potřebujete zdravotní a sociální služby.  


Reforma psychiatrické péče

Pro Českou psychiatrickou společnost jsme vytvořili projektovou kancelář, která připravila a provedla celým schvalovacím procesem projekty reformy psychiatrie z prostředků OPZ v celkové výši 1,2 mld Kč až do fáze zahájení realizace jednotlivých projektů. Podíleli jsme se na vybraných komunikačních aktivitách (Malý průvodce reformou psychiatrické péče, newsletter, konference, infografika, prezentace apod.).


Klientský servis pro nájemníky bytů OKD

Pro 110.000 nájemníků v bytech bývalého OKD jsme vytvořili celý systém péče o klienty, zavedli ho do života. Po dobu 4 let jsme odpovídali za poskytování služeb nájemníkům, rozvoj těchto služeb a klientský přístup celé organizace ke svým zákazníkům. 


Uvedení do provozu O2 Arény

V raných fázích výstavby jsme převzali odpovědnost za uvedení O2 Arény do provozu. Přebírali jsme technologie od dodavatelů do provozu, vytvořili jsme celý systém interních služeb, uvedli ho do života a měli odpovědnost za jeho fungování v průběhu celého prvního mistrovství světa v hokeji pořádaného v této hale.